malou ska te thailand!

sitter och äter chokladkakor och dricker apelsinjuice nu...
mycket gott faktiskt!!
det jag, fanny,johanna och kajsa gjorde igår var att vi köpte ett litet resekit(veckorevyn, godis, hårspännen, solglasögon och duschcreme) till malou eftersom sticker till thailand imorn!:(:(:(:( sadface på det.
men jag är glad för hennes skull men jag kommer självklart sakna henne!
sen tog vi väldigt fina bilder i bikini, handdukar, solglasögon och en drink i handen(som vår egna lilla solsemester, fast inomhus) och gav till malou så hon ska ha med dem till thailand och kolla på bilderna när hon saknar oss!
åh kommer verkligen sakna dig pluttis!
nu tror jag att jag ska kolla tv...
ska visa bilderna vi tog till malou nån gång i helgen tror jag, beror på när kajsa skickar dom till mig!
puss!

love us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0