im yours

vaknade riktigt tidigt imorse för att vara mig, tio i tio!
fast ändå rätt skönt för dagen känns så mycket längre!:)
iallafall åkte in till stan med mamma, skulle ta ett hål till i örat för jag tycker bara det är så jäkla snyggt med en massa hål i örat! love it!
det blir mitt tredje. men tyvärr så hade hon inte silveröronhängen i affären(vilket hon tyckte att jag skulle ha) så jag ska gå in där nästa vecka och göra det om öronhängerna har kommit in!:)
ikväll ska jag umgås med mina tjejer, fanny kommer ju hem från stockholm så vi ska överraska henne på hennes rum när hon kommer hem, så vi ska åka in till stan och käka och sen mysa hemma hos kajsa förmodligen!
vi hörs lite senare!


alltid när det är snö ute så rullar theo sig i den hur länge som helst typ, så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0