kalmardag

dagen i kalmar har varit mysig, tyvärr så var inte mitt humör på topp och jag var lite trött men ja så är det ibland! men jag och min fina mami hade det mysigt iallafall, vi åt gott och jag handlade en fin klänning och en snygg ring!!
ikväll dansade jag, kul! nu ska jag kolla tv, den där humorgalan frå det bli! puss!

det är silvriga detaljer på klänningen som inte syns på bilden, den är så fin! vet inte om jag ska ha den på skolavslutningen eller balen...?

snyggare i verkligheten!;)



Kommentarer
Postat av: johanna

haha, jag har oxå kollat på den klänningen, den är sjuuuuktsnygg, men du passade betydligt mycket bättre i den! :D

puss

2010-05-03 @ 16:16:00
Postat av: Elinski

jag tycker du ska ha den på balen, är så ELEGANT!! haha!!:P <33

2010-05-06 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0