090420

måndag idag igen, började med skolan.
ganska kort&helt okej dag, efter det stannade jag kvar i skolan en liten stund med massa folk. skoj!
kom hem vid fyra-tiden då satte jag igång och pluggade lite,väldigt lite.
nu har jag vatt ute med hunden och ätit lite,nu ska jag baka lite kladdkakesmet och sen kolla på "tonårsliv" på svt1. klockan 20.00!
nu har jag laddat över mina bilder på mammas dator ist,så nu finns det lite nya bilder några inlägg neråt.
puss!




det hade lagts ut ny asfalt på en väg som fortfarande var mjuk,då passade vi på att ingen skulle glömma oss!  *blink*
josefin,fanny,emilia,fanny,nike och malou!

Kommentarer
Postat av: andrea.

gud vilket fint hår! :))

2009-04-22 @ 16:08:24
URL: http://aandreasabogal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0