sail in my heart

blev sailet idag med:)
var jättefint väder idag på dagen så jag,fanny och johanna gick runt och kollade lite på marknaden och i affärerna.
sen gjorde vi också sällskap med malou som delar ut broschyrer idag med.
det gick runt såna här människor på styltor som var utklädda till pirater och då kom dom när vi satt på en bänk och typ sa till fanny att hon skulle ställa sig upp(jag tror han ska lyfta upp henne) men det ville hon inte;)
haha, det låter kanske inte så jävla kul men det var rätt kul iaf=)
sen när malou slutade jobba så skulle vi åka en karusell som heter spiderman som vi tyckte verkade asrolig men då började det verkligen spöregna! det var helt sjukt, det var typ storm så vi skit i karusellerna och jag gick upp till thai-restaurangen och mötta min familj och halv familjen östling så vi käkade där;)
nu är jag hemma och har varit det ett tag också!
imon blir det sailet fast lite senare på kvällen då det är mkt roligare!


samlar läderarmband! tycker det är asnice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0