nackspärr på alla hjärtans dag!

glad alla hjärtans dag!
idag vaknade jag vid typ halv elva, gjorde mig i ordning, och det är verkligen min otursdag i idag istället för igår, för att när jag plattade håret så brände jag mig först på plattången, och sen när vred mig på nåt konstigt sätt så typ sträckte jag till nacken och sennär jag sa til mamma sa att hon att det var nackspärr!
så jag kan inte röra mig typ, känner mig som en 80-åring fan.
iallafall sen blev det stan med söta lilla fanny.
kollade runt lite, sen skulle vi käka på 1344, jag tog typ nån skagenbaguette och cola..
 och för att det är min otursdag idag så snubblade jag på stolen på 1344, inte så att jag trillade men ändå.
ja, sen stack jag hem och nu sitter jag här..
vad gör alla andra nu då?
puss!

Kommentarer
Postat av: Fannybaanan

Det var trevlans ändå gumman kan jag säga! :) <3 sja höll faktist i plånboken igår kan jag säga XD :) <3

2009-02-15 @ 11:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0