övernattning med sötnosen!


hejsan allihopa.
efter kvällen ohs fanny som var otroligt kul gick jag och malou hem till henne där jag skulle sova med sötnosen!
vi somnade typ vid tre eller nåt sånt, efter en massa tjejsnack.
vi vaknade vid elva, låg och pratade länge sen vid typ halv ett och gjorde iordning denna goda frukosten (:
sen typ kollade vi  på tv och pratade och pratade och hade josefin/malou-damp!
sen gick jag ner och duschade och malou typ fixade nåt annat.
sen åkte jag hem vid fem eller nåt, tack bästavän för denna kväll, alltid lika kul &mysigt med dig!
nu har jag typ precis käkat, min morbror, niclas och ola är här också.
nu ska jag åg ut med min lilla söta hund, hörs sen!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0