måndag

     
hej blogge,n blev lite mycket bider idag kanske , men kändes om det behövdes faktsikt (:
idag blev det först skola, lila söta nike som skadade både arm och huvud, :D
sen blev det lite shopping med mamma, eller tja.. inte så mycket shopping men typ ett tidningställ som ni ser på sista bilden och ett par chinos som jag fortfarande funderar på om jag ska behålla eller inte.... mamma tykcer dom är för korta men jag intalar mig själv att det är så modellen är, eller hur?
iaf, sen blev det hem och försöka göra lite matte men det gick väl sisådär,gjorde typ tre tal eller nåt, aja, nu ropar mamma om att det finns semlor i köket,mums :*
sen blir det att gå och lägga sig en mysig nybäddad säng med carolinga gynnings bok egogirl , väldigt bra är den (:
kram/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0