glad midsommar!

Glad midsommar på er!
än så länge så har jag ätit lite midsommar-mat med familjen,farmor,farbror och hans fru:)
vi ska nog äta jordgubbar med glass snart, mumma!  egentligen så skulle jag och emme träffat massa folk ikväll (hade vi tänkt) men eftersom alla är så tråkiga och inte kan så blir det förmodligen bara vi två i hennes stuga med massa gottigheter, mysigt det med!

anledningen till att jag inte bloggade så mkt igår (bara ett inlägg) var för att det hände väldigt mycket igår!
gick på lövmarknaden alltså med emme,johanna,julia,fanny,malou:) jättemysigt, köpte en liten kofta på den stora rean inne på gina tricot! visar den lite senare, sen åkte fanny,malou och johanna hem för johanna ska ju till tyskland imorrn i en vecka:(
då träffade vi david, och då bestämde sig jag och emme för att köpa en stor grillad kyckling men vi ju tänkte ju inte på vad vi skulle äta den och inte heller på att vi var tvungna att gå runt med en kyckling i famnen på lövmarknaden!
och när allt redan är som det är, tror ni inte att jag spiller ut kycklingflåt över hela mig då?! så jävla skabb, så jag och emme gick hem till min snälla morbror som jag fick tvätta hos men fläckjävlarna ville inte gå bort så då var jag tvungen att åka hem och byta om när hon var halv sex när vi skulle ut och äta med släkten vid sex...
 och när jag kommer hem så hittar jag inga nycklar i väskan så då åker pappa hem och ger nyckeln till mig och jag byter om och sen drar vi till stan till nivå! så ni kanske förstår att jag inte riktigt hann? men, thats life!


todays klädsel
chinos
vitt linne med spets
ljusrosa långarmad och mina pärlörongängen från gina

Kommentarer
Postat av: daniella

jätte fin blogg sötnos!.

kolla gärna min nya blogg med och kommentera såklart!

<3

2009-06-21 @ 13:49:39
URL: http://dannnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0