skolavslutning- 09

hej, idag har det varit en helt underbar dag! skolavslutningsdagen såklart!
steg upp vid elva idag, åt frukost och lite så och så kom julia förbi en runda med! sen gjorde jag mig iordning sakta men säkert(?) haha, ialla fall så åkte jag och mamma in till stan för att se när min kusin Andreas tog studenten idag, grattis!
efter det åkte jag hem till malou, skulle fixa hennes hår. sen åkte vi in till stan, amiralitetskyrkan där skolavslutningen var.
var ganska drygt att sitta i kyrkan i två timmar utan att göra någonting, men jag var ändå överlycklig eftersom det var skolavslutning!!:) efter skolavslutningen, fick jag lite blommor och pengar av släkten/familjen, alltid kul!
sen blev det ut och äta med brudarna+ oscar, efter ett långt letande efter restaurang hamnade vi på en pizzeria.
eftersom det var fullt på dom populäraste ställena med alla studenter som går ut idag.
haha, råkade beställa en calzone utan att veta att den var inbakad så jag blev lite förvånad när det kom in en pizza som mest liknade en igelkott! men det var gott och otroligt mättande, orkade inte ens halva!
vi sprang runt i regnet lite och skrek och tjoade, åkte hem vid elva så nu har jag varit hemma ett tag och jag är helt slut!
i benen,fötterna, huvudet och jag kommer vara död imon då brorsan går ut nian.

min outfit;





fina bästavän

malou snygga frisyr gjord av den bästa(ironi)






min "fina" såkallade pizza


och vi får ju inte glömma min bästavän malou som fyller år idag!
grattis älskling, du är bäst!
vi kan vara två bitchar mot varandra men i slutändan älskar vi varandra ;*****
"snyggingen i vit klänning med grön bakgrund några bilder upp.)
nu ska josefin sova, godnatt på er alla!

sommarlov
sommarlov
sommarlov
sommarlov
sommarlov
sommarlov
sommarlov
sommarlov

Kommentarer
Postat av: beata

heeeeey sommarlov!

& vi ska leka det kan jag looooova :D



pusssssss sötnos <3

2009-06-10 @ 10:04:20
URL: http://grontparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0