090510

Hej, jag är otroligt trött nu!
anledningen till att jag inte bloggade på morgonen var för att vid tio åkte jag på audition hos tony irving!
gick jättebra för mig när vi tränade på den, och sen när vi gick in till juryn skulle vi köra den fyra gånger.
men på dom två sista glömde jag bort dom sista stegen, men vi hade trots allt bara en halvtimme på oss att öva och det var en ganska lång dans med högt tempo. men det var iaf superkul, så hör dom av sig i veckan om man kommer i showgrupperna til höst!
malou, fanny,olivia och ida var också där, nu ska jag äta våfflor,sen blir det nog att sova en stund och sen träna ikväll igen!
jag kommer vara död ikv, ni får ha det så bra. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0