090520

förlåtförlåtförlåt för att jag inte har bloggat på TVÅ dagar!
jag har bara haft så mycket i huvudet och inte hunnit med datan alls, är säker på att det kommer bli bättre nu när det är "lång-helg". då har jag nog ganska mycket tid, kommer bli en superhelg! känner det på mig + alla planer också!
dom två bloggfria dagarna hände det inte nåt jätte märkvärdigt.
skola,träning och igår var det wämöskolshow!

gick med fanny,malou,emme,jenna,elina,nike,fanny och hanna!

det var jättekul,dom var superduktiga!

idag blev det skola, och sen leta skor med mamma. hittade ett par jättesnygga med dom var lite för mörka och lite för mycket tyg,tyckte jag. eftersom jag ska ha dom i sommar!
tränade nu ikväll, och nu är jag helt slut! känns som om jag har varit vaken hela veckan,utan sovit någonting!
skulle egentligen träffat emme ikväll och sovit över med henne,men jag vet inte om jag orkar!

hörs senare,PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0