usch

ja usch säger jag bara....
jag bloggar knappt någonting längre och sen har jag jävligt mycket plugg till nästa vecka.
två redovisningar i spanska och engelska, ett prov på samma dag,tisdag.
och tills måndad har jag en skitjobbig no-läxa som jag då måste göra på typ söndag. kul!
nej nu ska jag sluta klaga, jag och johannade hade det kul idag och jag hann göra klart flexen och någorlunda tid och den blev faktiskt bra.
och sen har jag också hunnit packa tills imon då jag ska på konfirmationsläger.
och där vi ska va, finns det ingen täckning på heller. kommer jag överleva?
hinner nog inte blogga nåt imorn innan jag sticker så vi säger hejdå och så hörs vi på lördag eftermiddag =)
puss på er snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0