lyckad kväll!

blev en lyckad kväll igår, fanny hade somsagt varit i stockholm några dagar nu så vi gick in i hennes hus, in i hennes rum och så la sig johanna runt hörnet(så man såg bara hennes ben, hon skulle då vara "död"), malou satt på fannys stol med en luva på huvudet och en hammare i handen, kajsa låg nerbäddad i sängen och jag satt ihopkurad i sängen och andades jättehögt och fanny blev rätt rädd om man säger så, haha det var skitkul!
vi drog iallafall in till stan och käkade på en restaurang/pizzeria och snackade om allt och skrattade och hade det jättemysigt! vi hade en hel del att snacka om faktiskt!
sen vid halv elva nånting åkte vi hem till bergåsa och så, satt och snackade där med och va ute en runda och så.
sen sov jag hos fanny med johanna.
kom hem för en stund sen och jag har verkligen BILDBRIST! och jag säger förlåt för det.
fanny försöker dra med mig på hockey ikväll men jag vet inte riktigt....
hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0