såhär på en måndagskväll

Det är så många frågor jag inte fick svar på
som jag fortfarande tänker och funderar på
vårt avslut, vårt hejdå var så fel
det var så hastigt, känslolöst och tankspritt, som om vi inte brydde oss om hur det en gång var
då det var nyfiket, nytt och utan baktankar
det är inte det att jag inte kan släppa taget, för det kan jag och det har jag gjort
det finns inte längre, det varade en otroligt kort tid
men att kunna glömma någon totalt, att radera den ur en minne som en gång varit så nytt och fint verkar ganska omöjligt

Kommentarer
Postat av: evve

va bra du skriver :)



s: åh, men tack så mycket sötnos :D du med!

2010-09-23 @ 14:20:27
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0