Cancer

Cancer. Det är det värsta jag vet. Den förstör, den sårar, den går ibland inte att bota och den dödar. Den dödar inte bara personen i fråga som lider av cancer.
Den dödar också folk i omgivningen. För så stark är cancer, den kan skada så många och så mycket. Just därför hatar jag cancer. För att den har så mycket makt. 
Min fina Mormor, Yvonne som jag aldrig hann träffa led av cancer. OCh hennes cancer var så mäktig att den inte gick och vinna.
Jag hatar när folk nämner ordet cancer och inte är fullt allvarliga. För det är inget man skojar om.
Cancer är en alllvarlig och förjävlig sjukdom som sorgligt nog är väldigt vanlig.
Din mamma, din kompis, din käraste kan drabbas av det.
Även fast jag aldrig träffat min Mormor så känner jag en viss koppling till henne. Som om jag känner hennes närvaro ändå. Det känns som om jag känner henne.
Hatar cancer. Fuck cancer. Cancer kan dra åt helvete. Och det är fan inte mycket som jag anser ska dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Elinski

du borde läsa boken " livet på en kylskåpsdörr " väldigt hemsk men jätte bra! puusss

2011-09-15 @ 21:04:13
Postat av: Elinski

du borde läsa boken " livet på en kylskåpsdörr " väldigt hemsk men jätte bra! puusss

2011-09-15 @ 21:05:07
Postat av: Life by Linnea - believe in miracles!

Jag har en tävling på min blogg just nu där du kan vinna filmen "The Roommate"!

Var gärna med, det är superenkla regler :D



Länk till tävlingen: http://linneaapersson.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-the-roommate.html



Kram! :)

2011-09-20 @ 19:03:36
URL: http://linneaapersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh håller med dig! Cancer är ingenting man ska skoja om, utan det är väldigt seriöst!

Nu till en helt annan sak, kan inte du visa vilka skor du ska ha nu till höst/vinter? Behöver inspiration! :)

Kram

2011-09-24 @ 09:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0