Att man ska bli något så helvetes djup runt midnatt

Drömmer med öppna ögon. Om sommaren, Italien med familjen, Peace N Love, solbränd hud, levisshorts, sandaler, fina magar, färgglada bikinisar, GOD MAT, kärlek, glädje, skratt och lycka. Men också kalla mörka vinterdepressioner, fula nagellack, köttfärslimpa och kokt potatis, tråkiga kvällar och sönderrivna transparenta strumpbyxor som gick sönder på under en dålig partykväll. Då man känner sig ful, blir aningen för onykter och somnar med sminket på och vaknar med huvudvärk.
Väljer nog det första alternativet. Känns mer lockande måste jag säga. Känns också som jag har lust att spy på det andra alternativet, möjligtvis köra upp de i någons röv. Alternativ, någon som förtjänar det. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack min älskling!!

Du är det finaste jag vet, vill träffa dig imorgon.

2012-01-21 @ 00:05:27
URL: http://quedateconmigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0