090812

sorry för att jag inte har bloggat idag, men jag har inte varit hemma på hela dagen förens nu faktiskt.
jag åkte in till stan vid halv tre tror jag, jag var sjukt seg;)
mötte upp fanny och julia på stan, vi skulle kolla runt lite på stan, hjälpa malou att dela ut broschyrer.
hände inte så mycket i hamnen mer än mat och musik, så vi kollade och klappade till frank sylvester iaf:)
dom var mycket bra, och lite senare gick vi upp på stan och köpte choklad och frallor och satte oss sen i fannys båt och myste och badade fötterna:) oskar kom och gjorde oss sällskap också,trevligt!
sen åkte jag och julia hem och åt mat för vi hade bara ätit två frallor idag, vi var sjukt hungriga!
nu ligger julia och väntar på mig att vi ska sätta på filmen,stackarn!
kanske inte blir så bra uppdatering nu när det är sail eftersom det är enligt mig årets höjdpunkt!;)
men efter det så ska jag bättra mig,hörs imon när jag och julia har vaknat.
puss:)

vår "mat"

jullan

bild tagen innan jag drog in till stan på min söta hund som nästan sov(ser lite drogat ut)
älskar dig din lille plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0