aspö-09

hej bloggen, nu är jag hemma igen efter en underbar vecka på aspö! har saknat min dator rätt rejält faktsiskt;) men det har  varit riktigt nice at bo i en sommarsatuga ute på en ö där man kan cykla till allting! har blivit mycket sol,bad,vänner,familj och sen har jag åkte färjan över några gånger för att gå på allsång, gå på viva karlskrona med brudarna också:) tommy nilsson gick jag och lite folk på också i måndags:) tyvärr har jag inte tagit så många bilder p.g.a av att jag inte har alltid har haft med mobilen men några få bilder är det! men jag har iaf haft det hur bra som helst denna veckan,älskar aspö! nästa år blir det minst två veckor där ute!;) men idag har jag ätit verkligen hur lite som helst, typ en sån där korv man har till ost och kex och lite rostade majs?! eftersom vi tog med oss all mat ut till aspö så hade vi inget hemma! jag dör typ av hunger!! men whatever,det är bara att bita ihop:) kom hem vid ett idag men har kollat alla bloggar,bdb mm, eftersom jag har missat en hel del;) nu ska jag nog och duscha för ikväll ska jag träffa malou!
puss!

asmysigt

så kan det gå

söta flicks på viva karlskrona

solnedgången får avsluta :****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0