bad uppdate again?!

förlåt mina kära läsare men det har ju vatt så otroligt fint väder idag så jag har inte tagit mig tiden att sitta vid datorn men jag kan istället berätta lite vad jag har hittat på idag:)
jag var åt frukost på altanen i det fina vädret och lyssnade på lite musik sen vid kvart i tre drog jag mig in till stan för att klippa mig! klippte bort allt det slitna, nice! blev lite kort men whatever:)
luggen blev superbra och mitt hår blev hur lent som helst och det ser mycket friskare ut också!
sen kom jag hem och åt lite och sen stack jag iväg till elin:) var egentligen tänkt att vi skulle bada men så blev det inte så vi kollade på film istället och åt lite gottigheter:) kom hem för ett tag sen, blir nog inga mer inlägg för idag så vi säger godnatt nu;)
puss!

Kommentarer
Postat av: daniella

det tycker jag med ! :D <3

jag gör inte mkt ;)

2009-08-07 @ 01:00:27
URL: http://dannnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0