första skoldagen

första skoldagen idag då,helt okej dag:)
förutom att vårt schema suger! seriöst, vi slutar fyra varje dag förutom på måndagar!
men whatever, ska inte ta ut min ilska på er:)
jag och julia gick på stan en runda, hittade lite kläder som jag förmodligen ska köpa imorgon.
ikväll har jag inte gjort så mycket faktiskt, snackat med johanna lite på skype och så, är rätt trött så ska nog go och lägga mig snart så det blir inte mer bloggande idag.
förlåt för sån dålig uppdatering men nu drar ju skolan som sagt igång och som ni ser slutar jag sent och sen tränar jag också, så jag har en riktigt bra anledning tycker jag allt men jag ska göra mitt bästa för att blogga så mycket jag kan!;)
godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0