hällevik

hann tyvär inte blogga igår innan jag åkte till hällevik men det var alltså hälleviksläger igår och idag och också "skolstarten"
eftersom det var första dagen efter sommarlovet.
rätt chill första dagar!
det var helt okej och rätt kul, träffade flera saknade personer kan jag ju säga! bra start iallafall!:)
detta inlägg började jag på innan, typ för tre timmar sen men jag hann tyvär inte klart, haha!
jag kom hem runt fyra och packade upp väskan, umgicks lite med broder min, käkade och sen stack jag på dansen så det var det som gjorde så att jag inte hann med riktigt!
berättar lite mer om dansen senare:)
sitter iallfall här och chillar lite och har precis käkat lite flingor,yammi!
fick rätt fina bilder när vi var på stranden så här kommer dom!
hörs later on snyggingar!

min abslouta favorit!



sötnos

Mjaou!

den  osminkade sanningen men whatever den bjuder jag på,fanny är ju söt!

denna fina bild får avsluta,hejs!



Kommentarer
Postat av: kajsa

vad bra :D

nej ja e sjuk, :/

händer sen då?

2009-08-27 @ 12:06:18
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0