johanna och brännnässlor

hej bloggen, idag blev det bara ett kort inlägg innan jag åkte till johanna till johannas sommarstuga i torhamn..
vi cyklade bort till torhamns strand en bit bort så vi låg där och solade hela dagen idag och sen badade vi bara benen för det var rätt kallt,tyvär...men det var supermysigt iaf!:) sen vid fyra nånting cyklade vi tillbaks till stugan och käkade lite mackor och lyssnade på en massa gamla skivor;) sen vid kvart över fem skjutsade johanna bort mig till busshållsplatsen och det var hur kul som helst för vi kunde typ inte skjutsa för det var en sån guppig väg och sen när vi ska svänga så kollar ingen utav oss åt sidan så en bil kommer precis när vi har kört över så jag typ skrek då, haha;) så då trillade vi in i en brännnässle-taggbuske och fick cyklen över oss typ, gjorde ont som satan kan jag bara säga! och stackars johanna fick in taggar också:( sen satt jag ju då som sagt på bussen sem hämtade mamma mig i torskors och körde tillbaka till min farbror,hans fru och mina kusiner för mamma och pappa hade grillat där och då åt jag också där... det var supergott! grillat kört och potatisbollar och vitlöksbröd, delicious! nu har jag smörjt in mig med lite aloevera-gel på benet,armen och händerna där jag nässlade mig, så nu ska jag gå ner och äta lite ben&jerrys! mums!


ser ni det röda och alla prickar? ush,det svider nåt förfärligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0