my friday

hej bloggen!
förlåt för dålig uppdatering men idag var jag som sagt i stan med johanna, hon hittade en hel del medans jag mest var smakråd typ;)
men det var msyigt, vi fikade på treG och snackade.
sen åkte vi hem och jag käkade och chillade lite och sen stack jag till fanny där det blev lite tjejkväll:)
mysigt, vi kollade på "män som hatar kvinnor" har velat se den länge! rekomenderar den, den var riktigt bra!
sen tog vi lite flumm-bilder, visar dom senare.
mysig kväll, puss!

vi träffade beata och hon visade det nya höstmodet!

Kommentarer
Postat av: beata

vem fan är det?

så jävla snygg är hon...



<3

2009-09-01 @ 21:03:36
URL: http://grontparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0