sorry

sorry för att jag har vatt en usel bloggare igår/idag men jag har gjort saker lite olika saker och sen har jag varit iväg också.
det var som sagt firande av min älskade bror som fyllde 16 år! lite senare på kvällen drog jag till fanny,malou och sara och sov också hos fanny i fannys säng med malou, rätt trångt och varmt.. men mysigt ofs!;) superrolig natt då alla var övertrötta,okej jag och malou hade mest roligt för sara och fanny var för jävla trötta så dom var inte så roliga;) somnade framåt halv tre, och vaknade idag vid typ tio och då gick vi upp och åt frukost och sen gick vi ner till stranden eftersom det var så fint väder idag! me like! solada,badade,snackade och åt pannkakor gjorde vi sen stack jag hem vid fem tror jag det var....
och ikväll har jag kört agility med theo, diskat(duktigt,right?) och suttit lite vid datorn och nu ska jag nog snart ta mih neråt för att käka fruktsallad med glass och nog kolla film,är rätt trött..
hörs senare! puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

åh tack gumman, vad glad jag blir :)



nej men du passar dock i allt sötnos <3

2009-08-05 @ 21:27:26
URL: http://hannag.blogg.se/
Postat av: Ida

Haft en bra dag? :)

2009-08-05 @ 21:55:56
URL: http://rockstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0