studentviken och citygrossen

stack på 65-års kalas och käkade och åt mini-prinsess-tårtor, dom var asgulliga haha!
det var alltså min morfars sambo/serbo som fyllde år.
sen tog jag bussen till studentviken och träffade emilia,johanna och oscar:)
trevligt, vi satt och snackade vid vattnet och vår lilla musiker oscar satt och spelade gitarr.
sen gick vi till citygross för att oskar var hungrig och sen red emilia på leksakshästarna,ofc!
hon vill bara inte riktigt erkänna att hon tyckte det var skikul,haha.
sen åkte jag och emilia hem rätt tidigt faktiskt eftersom vi inte hade så mycket att göra, men det var mysigt ändå.
sitter här med lite tända ljus nu,mysigt!
ska nog lägga mig snart eller sätta på nån film och försöka somna till den,dont know.
så att jag orkar gå upp sådär typ 6 på tisdagen,suck säger jag bara!
imon ska jag packa vad jag vet än så länge men vi få se var dagen har att bjuda på!;)
sovgott sweethearts!

emilia har kul på citygross

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0