dålig uppdtaering!

hej&förlåt bloggen för att ajg inte har hunnit blogga idag, men iallafall så kan jag berätta lite om min dag nu.
det började med att jag gick upp vid elva ungefär och sen gjorde jag mig iordning,sen stack jag bort til julia, vi åt muffins och kollade på wallander mastermind,massa mys.
sen stack jag hem vid halv fyra för att käka hamburgare.
sen vid fem stack jag och mamma till ronneby för att jag,mamma&farmor skulle gå på "tyst bad" på ronnebybrunn.
jätteskönt,verkligen,tända ljus och bubbelpool och sånt.
nu har vi kommit hem och klockan är tio i elva, nu kallar mamma att vi ska äta lite grillad kyckling och baguette och kolla på en till wallander,mys!
hoppas ni har haft en bra dag,godnatt.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0