home sweet home.

hejhej bloggen.
idag vaknade vi typ tio, då vi såg klart på "just my luck" som vi började med igår sen gjorde jag och fanny oss iordning för vi tänkte åka in till stan en runda, men eftersom vi var ganska trötta så satt vi inte på bussen in förens halv tre, men iaf.
när vi kom in till stan kollade vi runt lite och så, jag hittade en svart tröja från gina och såklart tjockisar som vi är köpte vi cookisar från subway, så ikväll blir det melodifestivalen&subwaykakor och kanske att läsa lite i min nya bok som jag lånade av malou idag (:
känns aldrig som jag är hemma längre, så det ska faktiskt bli väldigt skönt att vara hemma och bara mysa och slappa.
vad gör alla andra på en lördagkväll?
hörs senare.
:*

Kommentarer
Postat av: Fannybaanan

Det är jädrit skööönt att göra massa saker för då uppskattar man faktist att va hemma och chilla lite :D <3 puss saknar er alal vill träffas nu ! :)<3

2009-02-15 @ 11:02:24
Postat av: Anonym

Det är jädrit skööönt att göra massa saker för då uppskattar man faktist att va hemma och chilla lite :D <3 puss saknar er alal vill träffas nu ! :)<3

2009-02-15 @ 11:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0