läs den!


tjena bloggen, lite sent inlägg idag jag vet.
idag blev det skola, gympa&tema och lite så :D
sen efter det blev det att åka hem käka lite och kolla lite one three hill,läsa "syskonkärlek", boken som jag lånade igår på biblan! gud,den är helt otroligt bra, skriven av katarina von bredow, baserard på en sann historia, hon katarina då skriver om sig och själv som är 16 och hennes bror  som är 17 som växer upp tillsammans med bara deras mamma, och sen blir dom kära, dom "inleder" ett kärleksförhållande som det stod i boken, mamman kom på dom och skickar iväg pojken i ett år och tre månader, fatta syster&bror dom träffas inte på mer än ett år! under tiden hinner amanda (systern) hitta en ny pokjvän, och flytta ihop med honom och helt plöstligt ringer ludvig (hennes bror) och hon tvekar först att träffa han, men dom gör det sen iallafall. Dom snakcar och typ myser och så,men ludvig åker sen tillbaka.
ludvig kommer tillbaka igen efter ännu flera år, då får han träffa amandas kille, David.
alla tre, kommer bra överens, sen får ludvig cancer och när han är fyrtiosju år, dör han..... så otroligt bra bok,otroligt bra skirven,och jag tycker att alla borde läsa den,jag blev helt förälskad och kunde inte slita mig,och jag har typ aldrig gillat att läsa,folk har fått tvinga mig tiloch med :D
läste ut den nu ikväll, fatta vad jag storbölade, har fortfarande typ gråten i halsen/:
iallafall, var jag på dansen idag,massa skoj (:
sen blev det hem,höörös sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0