dag med frida

jag och frida var inne i stan till ungefär halv fem, hon hittade en massa snyggt men eftersom jag inte har så mycket pengar just nu så höll jag hårt i pengarna:)  sen stack vi hem till frida och busade lite med hennes översöta lillebror och försökte fixa lite på bloggen och hon lärde mig lite också;) sen åt vi majskolvar i hennes trädgård där det faktiskt var rätt varmt, sen stack  jag hem så nu är jag hemma! tack för dagen sötnos:)

han gömde sig för oss, såg askul ut verkligen eftersom han är så liten med ett täcke över då:)


sockersöt!

Kommentarer
Postat av: frida

höhöhöhöhöh.

vad tycker du om min blogg nu? :*

puss och tack själv sweete.

2009-07-13 @ 20:54:07
URL: http://busifrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0