090601

så sjukt varmt har det varit idag, helt underbart för då känner man verkligen att sommaren är här men inte när man har för mycket kläder på sig. men nej,jag ska inte klaga!
dagen har varit bra i sig, jag slingade mig och jag blev jättenöjd fast nästa gång blir det allt ännu mera blonda slingor*blink* jag passar nog mest som lite blondin, inte det här gula-fjortis -blondt men ja, ni fattar!
sen skjutsade fanny mig till bergåsa vid fem ungefär, tog bussen därifrån och hem.
har typ bara tagit det lugnt ikväll och lyssnat på en massa musik, just nu är det veronica maggio!
och ni som inte gillar henne, kan jag ju bara säga att jag inte heller gjorde det från början med nu har jag verkligen börjar göra det!
man blir så glad,lugn och lycklig typ;)
så här får ni en länk,och kom ihåg- ge henne en chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0