090603

hallå allesammans, väldigt konstigt väder det har vatt idag som har gått upp och ner hela tiden men annars har dagen varit ganska bra! skola med två lektioner, sen hade vi gympa vilket var att flumma runt på marinmusemuet eftersom det regnade. och nån gång vid halv ett kollade vi på niornas teater och carl var bäst, jag var nog den enda som skrattade åt han vissa tillfällen;) efter det gick jag på stan en runda med massa folk, hamnade sen på waynes med malou,fanny och oskar.
vi satt där och chillade och skrattade ett tag, sen gick jag till centrumsalongen för som jag glömde och säga blev jag lite missnöjd igår eftersom det var mycket ljusare på den vänstra sidan än den höga så gick dit vid kvart i fyra och gjorde det snyggt! malou klippte sig, det blev superfint även om du själv inte tyckte det!
kom hem vid halv sju, och var dödstrött.
nu ikväll har jag käkat,gått en runda med theotufsen och planerat lite inför onsdagen nästa vecka! big things are happening on wensday!:)
nu ska jag ner och kolla på greys, så ni får ha det så bra!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: frida

men hej, jag heter frida och jag är avundsjuk på josefinsblogg! <3

2009-06-04 @ 19:06:39
URL: http://friiduur.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mår du idag?:)

2009-06-04 @ 19:08:28
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0