090604

hej, summerday today!
riktigt skönt väder och slapp skoldag, eller det är väl alla dagar nu fram tills tisdag då det är skolavslutning!
wiho! sommar,vänner,sol,bad,grillning,solbränd,resor och massa mer!
min sommar kommer bli så bra känner jag på mig, kommer dock gråta en del också eftersom en utav mina bästavänner Emila slutar på vår skola och byter tillbaka till vedeby. gud,jag kommer dö!
men vi ska ju behålla vår superbra kontakt ändå;)
slutade tolv idag, slapp flexen. nice, så jag,malou,fanny,oskar,fanny,nike och emme glassade runt på stan en runda.
handlade linnet jag la undan för några dagar sedan, det är från den kollektionen där lite pengar går till AIDS- fonden vilket är bra! sen stack jag,fanny och malou hem till malou för att vi skulle öva på våra sånger till söndag då det är dop, Izabelle heter hon som ska döpas. malou guddotter eller vad man säger.
blev väl inte så jätte mycket "övning" utan vi låg mest i en hög och skrattade åt varandra för ingenting, överskottsenergin flödar!
åkte hem vid femtiden och käkade lite smått och kollade på lite tv och snackade i telefon, började se på "oskyldigt dömd" nu på tv vid nio, men självklart fastnade jag vid datorn.
nu ska jag nog lyssna på lite music, medans min stackars bror är ute med theo eftersom vi är hemma själva inatt så fick han göra det.
men vi säger godnatt nu!



tröjan jag köpte,gillar texten till 100 %!

tycker dom borde köra på denna läckra påsen hela tiden!
tycker inte ni?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, ja mår bra :D vad gör du?

2009-06-05 @ 13:32:45
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Natasha Roxy

tack så mtk:D hehe, nej är inte en MUA:) helt självlärd:D

2009-06-05 @ 14:04:24
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: frida

hihi.

fin tröja! <3

2009-06-05 @ 18:25:30
URL: http://friiduur.blogg.se/
Postat av: beata

svar: thihihi, tack bby! du med <3<3 :3

2009-06-05 @ 18:57:48
URL: http://grontparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0