fredagen den 5 juni

hej bloggen,dålig bloggerska jag har varit idag vah?
jag vet,men nu är jag här och tänkte berätta lite om vad jag har gjort idag, dagen började med skola.
eller, jag kände att det var lite onödigt att komma till skolan eftersom vi bara skulle städa ur våra skåp och lämna in nyckelsn och sånt, så vi slutade kvart över tio. nice!
gick och fikade med mina kära vänner på 1344, vatt ett tag sen nu!
mys, åkte hem till malou sen och övade inför söndagen då det är dop:)
kom hem vid sju-tiden och ikväll har jag bara tagit det lugnt med mamma, så jävla skönt!
har verkligen varit stressad,sjukt trött och helt slut på kvällarna hela denna veckan, så jag behövde det kan jag ju säga!
har suttit och funderat ett rejält bra tag nu vad jag ska ha för frisyr på skolavslutningen, ni MÅSTE hjälpa mig!
jag har panik!
ska nog lyssna på some mucis och göra mig redo för sängen snart, hörs imon!

we are how we are- and we not gonna change us!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0