izabelles dop- 090607

idag hann jag inte uppdatera eftersom jag åkte hemifrån halv in till stan, där mötte jag upp fanny och malou och därefter åkte vi båt till den otroligt fina ön mjölnarholmen där dopet var! föräldrarna har nämligen en restaurang där, så det var verkligen superfint där:)
vi sjöng 3 låtar, en låt sjöng alla med i också.
och izabelle är nog den sötaste ungen som finns! fick tyvär inga bilder eftersom jag glömde mobilen hemma,bra gjort!
och malou kommer bli en superbra gudmor/fadder, no doubt!
åt buffe där ute med, det var hur gott som helst!
ja, kan inte säga mer om dagen än att det var hur kul som helst och att jag skrattade ihjäl mig när prästen bad böner och vi alla skulle knäppa händerna. kände mig lite fel ute, eftersom jag inte är så jättetroende...
eller jag vet faktiskt inte, inte precis för att jag brukar tänka på det;)
måste nog spela lite troende när jag ska konfirmeras!
ni ska jag fixa mat tills imon då det är långö beach med skolan, sen sover jag nog hos malousötnosen inatt!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0