2/3

kom hem från skolan idag vid typ tre, det var tema,profil och kontaktgrupptid sista lektionen.
har bara suttit vid datorn tills nu, ikväll är bror och jag hemma själv för mamms&papps ska på bio, dom kommer väl hem typ vid halv tio eller nåt.
så ikväll ska jag fixa lite med min jacka eftersom den är väldigt lång för mig, annars händer det nog inget särskilt ikväll!
får se om jag är med jullan nåt kanske,men vi får se!
för övrigt är det väl ganska bra,förutom min 24/7-huvudvärk och ont i magen,men det går väl bort under kvällen får jag hoppas.
det blev ett långt inlägg idag, kändes som det behövdes eftersom alla mina senaste inlägg har varit väldigt korta.
och just det!
söta krizze ska fixa min design ikväll, så kika in lite senare ikväll!
nä, nu ska jag gå och göra lite bubbelvatten(kreaktiva jag)
hörs senare,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0