en dag som berg och dalbana

idag har dagen verkligen gått upp och ner hela tiden typ ,började väldigt bra.
kändes bra på provet och mådde typ allmänt bra, sen på eftermiddagen blev det sämre.
kom hem vid typ halv sex-tiden, hade pluggat på bibblan med lite tjejer.
då tog jag en varm långdusch, och nu har jag precis käkat lite!
och det behövdes verkligen kan man säga!
mår lite bättre nu iallafall.
men det är väl så det är, det går upp och ner hela tiden!
nu blir det att plugga spanska, sen andra avenyn som förhoppningsvis ska få mig på bätte humör!
och imon ska jag sova lite längre också, till sju!
inte så mycket sovmorgon,men en halvtimme iallafall!
vi hörs sen,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0