en trött josefin

godmorgon bloggen och alla  läsare!
förlåt för jag inte hann uppdatera igår, men jag hade iallafall vädligt mysigt igår!
kom till malou vid halv sju, då blev det att kkäa en supergod middag, typ tacosoppa med tacochips till och så!
sen gick vi hem till fanny, spelade gh och åt godis.
vi skulle kollat film också, men det blev inget av det!
idag vaknade jag vid halv elva, riktigt skönt att sova lite längre än jag brukar eftersom jag har kommit in i nån period där jag bara sover till halv tio eller nåt.
idag ska jag plugga och typ slappa eftersom jag är ganska trött och så.
ikväll blir det att träna lite också!
men ni får ha det så bra, så hörs vi lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0