fix you-bästa låten!

sitter här och lyssnar ihjäl mig på fix you med coldplay- så himla bra,älskar den!
idag bestod dagen av pluggande&data, kom hem från dansen vid sju,då bänkade jag mig framför tv:n för att kolla på gossip girl!
nu ska jag plugga NO, efter det ska familjen mysa med lite ost&kex och massa vindruvor och sånt gott.
imon blir det skola, efter det blir det att gå till bibblan för att lämna tillbaka den absolut bästa boken syskonkärlek, sen hem och plugga til det stora provet på tisdag.
men vi säger godnatt nu i allafall!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker faktiskt att josefin ska lägga ut en bild på hennes hår nu. så att jag får se hur det blev :D <3

2009-03-15 @ 21:10:57
URL: http://hannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0