gamla kä**ingar som klankar ner på barn kan ta sig nånstans!

hejsan bloggen!
denna dagen har inte alls varit bra känner jag, huvudvärk,magont och allmänt hängig och trött.
det kan vara på grund av det mina små utbrott på spanskan och engelskan idag, får ursäkta för det.
och på bussen var det ju inte heller nån särkilt trevlig tant!
jaja, nu ska jag iallafall slå in paketen till jullan för hon ska ha släktkalas idag men hon ville att jag skulle komma också, så det blir kycklingsallad,tårta idag och sen får jag se om jag kollar andra avenyn där också, plus att jag får träffa jullans släkt!
skulle vara där runt sex,men eftersom hon bara bor typ tre gator bort, så är det väl ändå ganska lugnt!
men lite bråttom har jag allt, men vi hörs senare!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0