goddag typ?

god dag tror jag man säger!
som sagt har det inte blivit mycket till bloggande varken igårkväll eller nu imorse.
men vaknade iaf vid tio idag nånting, då kom världens bästa pappa upp med frukost på sängen till mig!
sen har jag typ bara tagit det lugnt och fixat iordning mig, just nu väntar jag på att jag, mamma och pappa ska åka till telenor och byta min mobil,eftersom jag har lämnat in den två gånger på lagning och det fortfarande samma fel, så idag ska jag få byta till en annan!
sen efter det drar jag till berågsa då jag ska stressa malou lite,eftersom vi egentligen skulle åka in till stan vid tolv!
fanny,jag och malou ska provfika på det nya cafeet, coffehouse!
vem vet,kanske bli vårat nästa favoritfik?
ni får ha en bra lördag,så hörs vi lite senare!


 världens gulligaste pappa!


nu blir det stan,ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0