godmorgon sunshines!

godmorgon!
ni kanske inte är vakna sähär tidigt, förresten.
idag börjar jag kl 8.10 så jag ska ta bussen snart!
idag blir det lång dag.
eng,språk,matte, och NO-prov!
gah, wish me luck?
efter skolan idag tror jag att jag och emme ska till bibblan och plugga och sånt eller nåt.
men vi får se, hinner nog blogga lite under dagen också!
ni får ha en bra dag, puss!

lägger upp en bild på mitt hår,eftersom jag helt glömde bort det i fredags/lördag och söndag!
släng gärna in en kommentar om vad ni tycker?

Kommentarer
Postat av: hanna

sjukt fint gumman ;)

jag får PMS :DD haha

2009-03-17 @ 08:08:21
URL: http://hannag.blogg.se/
Postat av: Anonym

mwii,tack älskling!

jag får också PMS, hannabus!<3

hahahhaahha :D:D

2009-03-17 @ 19:24:13
Postat av: FannyBaanan

De är så fint :)<3

2009-03-18 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0