i love kiropraktor!

hejsan bloggen!
idag imorse kan jagj u säga att jag hade panik,missade alla mina bussar och när hon var kvart i nio (jag började tio över nio) så hade jag inte tatt på mig kläder än eller fixat håret,men min otroligtt snälla mamma körde mig idag,men sen hur man såg ut i håret är en annan sak!
men i allafall så började dagen med matte, sen idrott som jag inte var med på pg.a min rygg.
efter det var det lunch och sen temalektion,men eftersom jag skulle till kiropraktorn vid två så blev det inte så jättelångt pass.
och jag kan ju bara säga att Katarina Plan (kiropraktorn) är så sjukt duktig! hon tryckte precis på dom punkter jag hade ont i och knäckte en massa, det där knäckandet tycker jag själv är skitläskigt, men efter det känner man sig som en spaghetti! hon är så himla snäll, så jag är alltid supernöjd!
kom hem vid tre tiden,då åt jag och mamma frallor, sen satte jag mig här.
nu ska jag plugga, och sen ta bussen in vid kvart över fem för att träna.
ikväll blir det att ringa frisören och boka tid för färgning/toning BRUNT!
det är bestämt nu!
jag bloggar mer senare,puss!

Kommentarer
Postat av: krizze

BRUNT <333333333333333333333

2009-03-04 @ 21:01:59
URL: http://kriiiz.blogg.se/
Postat av: jolly

ofc,krizze!:D<3333333333333333

2009-03-04 @ 21:22:27
URL: http://lajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0