im back!

hejsan kära blogg och läsare!
blev inte så långt uppehåll men igår och idag orkade jag bara inte blogga.
jag känner bara att jag ska göra allt för att hitta electra, och ha kul med vänner och så!
idag blev det skola iallafall, var sjukt trött eftersom jag inte sov så mycket inatt.
eng, språk och tema.
sen blev det flexibla med malou och emme, sen stack vi till mc och käkade lite.
sen åkte jag,malou och fanny hem till mig, sen gick vi och mötte julia också som har hjälpt till sjukt mycket!
direkt ut och leta i tre timmar och sätta upp lappar osv.
sen gick jag,fanny och malou in för att käka, sen satte vi oss och snackade lite och så.
nu har dom åkt hem, ikväll blir det nog att kanske va med jullan och plugga ska jag också hinna med.
ska försöka lägga mig hyfsat bra iallafall eftersom jag ska upp sju imon för att jag ska in till stan för att klippa&färga håret!
studiedag imon, skulle egentligen bara vilja sova ut men nej, full rulle 24/7 här!
sen blir det nog att möta upp lite tjejer på stan och så,men vi får se!
nu ska jag hoppa in i duschen och sen glo tv.
är ensam hemma också, men ni får ha det så bra!


tack för hjälpen alla idag, det betyder sjukt mycket!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0