inget fynd.


hejsan allihopa!
förlåt att jag inte har uppdaterat nånting idag, men jag kom för en halvtimme sen, varit på stan med lilla fanny, jättemys!
vi käkade på subway och pratade en massa, hittade ingenting i stan idag heller, hittar typ inget alls längre.
som min pappa sa- har du handlat nånting? din shopaholik håller på att svagna bort...
haha, nej så är det faktiskt inte alls!
på måndag ska jag leta runt som satan på stan, för detta likna inte mig alls.
iallafall nu ska jag snart kila iväg till backabo med familjen, där blir det att träffa familjen östling och käka gott, kanske kolla melodifestivalen eller nåt.
kan nog bli sen,men ett litet inlägg hinner jag nog innan jag går och lägger mig!
vad gör ni andra snyggingar på en lördag?
ha det bra så länge,så hörs vi lite senare.
puss!

btw.julia fixade tll  bilden ovanför till mig, vad tycks om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0