inhandling av lite smått och gott

hej på er allihopa!
har inte bloggat nånting alls idag, eftersom jag började tidigt och slutade sent så hann jag helt enkelt inte.
men efter skolan som slutade vid 15.05 gick jag och mötte upp mamma, vi skule handla skidkläder eftersom jag åker nästa vecka!
gud vad jag längtar asså! handlade även lite andra saker också, brukar bli så att man hittar en massa saker när man egentligen har riktat in på sig bara skidklädet te.x!
kom hem vid 5-tiden, har typ bara chillat och ätit lite och så tills nu.
nu kommer elin om bara en liten stund,vi ska kolla film och äta en massa gott hos mig ikväll!
kan inte blogga mer nu under kvällen tyvär, eftersom brorsan ska lana så behöver han nån sladd från min dator till det!
slänger upp en bild på allt jag köpte,menn ni får ha en superbra fredagskväll!

kängor till tandådalen

en söt röd och vit-randig topp, en brun väska (ser ut som svart) och söta spännen

en superskön svart myströja till tandådalen +vantar

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0