ja,jag lever!

hejsan saknade blogg!
förlåt för mig spontana bloggfria-dag igår!
men jag orkade vrekligen inte igår, men igår var det skola och träning och så.
idag i allafall började skolan med eng,och då skulle vi se klart den filmen vi började på i tisdags "remember the titans" så jävla bra var den, kan ju bara säga att det var många tårar i slutet!
sen blev det musik, sen spanskaprov!
kändes väl att det gick helt okej, men vi får se.
och istället för flex idag, hade vi polisbesök.
slutade efter det, halv tre var klockan då tror jag.
kom hem vid kvart över tre nånting, efter det slängde jag mig i lite mat och så!
nu ska jag gå ut med lilla theo, ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0