josefin är tillbaka!

hej på er, hur mår ni idag?

själv mår jag bra, mådde inte så bra innan idag men det kan ju ha berott på att jag inte har ätt nån lunch idag!
men i allafall idag slutade vi 13.40, tidig dag skönt!
efter det blev det stan med emilia och julia, jag kom hem för nån timme sen.
jag hittade en massa fina grejer på stan iallafall!
efter det blev det hem och äta lite och sen satte jag mig här, och just nu läser jag lite olika bloggar och så.
ikväll blir det nog att fixa lite med min jacka och sätta fast lösnaglarna, eftersom jag köpte det idag!
och sen blir det nog att plugga lite spanska också.

grå tröja-gina
blommig blus- vero moda
skor (race marine)- stadium
lösnaglar-hm


men vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0