kort& skön skoldag!

hejsan allihopa, har varit riktigt glad idag verkligen!
riktigt skönt, idag började jag halv nio ute på hoi!
vi skulle ha nån temadag om nätet och så,lyssna på nån föreläsning!
vi slutade vid halv tolv,då åkte jag och emme till pappas jobb och då körde pappa hem emme och vi åkte vidare till max, tog ett frisco-mål. den är så jälka god,verkligen!
sen tog jag lilla theo på en runda,det var riktigt kul att gå ut med han idag!
förmodligen för att jag hade rejält med kläder på mig, och att vi gick en annan runda + att jag hade hundgdis med mig också, och eftersom theo är lite sisådär halvknubbig, så gör han allt för att få godis,haha!
 har pluggat lite också, och nu ska jag kolla lite gamla avsnitt av andra avenyn!
kan inte lägga upp några bilder nu på ett tagm,eftersom min mobil är lagning och lånemobilens kamera suger sönder!
ha det bra,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0