nya blogg-rutiner!

förlåt för att jag har varit otroligt dålig på att uppdatera, men igår var ingen rolig dag alls.
massa omständigheter, blev att stanna hemma och mysa vid lets dance, med mams&paps!
idag vaknade jag vid elva, då blev det att knapra i sig lite frukost och så.
sen körde jag och pappa in till stan, skulle köpa en väska för att ha lite handbagage i till resan imon!
gash, kan inte fatta att vi åker imon,längtar ihjäl mig!
sen åkte vi till willys,för att handla det sista. godis och lite matsäck och så!
nu har jag hållt på och packat hela dan,duschat och pratat med båda julia och malou i tele.
min snälla bror, håller på att ladda ner musik till min ipod för att han är bäst!
justdet, har lite andra blogg-rutiner nu. ska blogga när jag orkar och känner för det, men det kommer iallafall bli ett blogginlägg per/dag. men inte nu på 5 dar ungefär, pg.a av att jag är i tandådalen tills fredag!
vad har alla andra gjort idag?

förlåt för att jag inte laddar upp några bilder, (har inte gjort det på ett tag heller.)
min mobil är alltså på lagning, hoppas ni klarar er!
ha det bäst,PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0